Sunday, September 26, 2010

Figure-Up

Roselle D'tox Shape-up Drink 


Dengan teknologi dan zaman yang terlalu cepat berubah serta kesibukan dengan tugas-tugas harian membuatkan kita lupa untuk mengawal pemakanan kita. Kita tidak prihatin dengan masalah diet kita. Kita selalu mengambil jalan mudah seperti makan makanan segera dan berminyak. Masak masakan berlemak dan berkalori tinggi. Selalu makan makanan laut yang berkolesterol tinggi hinggakan kita  rasakan badan kita mula membina lemak-lemak hasil daripada pemakanan kita yang tidak terkawal dan kekurangan menjalani senaman.
Bila badan mula menampakkan obesiti dan perut mula buncit maka kita akan cepat berasa letih dan mengah apabila membuat kerja atau menaiki tangga. Pergerakkan menjadi lambat dan penampilan yang tidak menarik. Pelbagai risiko penyakit mula dikesan seperti penyakit darah tinggi, kardiovaskular (penyakit jantung), kencing manis dan lain-lain.
Moto kami ialah merealisasikan impian anda dan kami begitu optimis dengan visi syarikat ke arah MENJANA GENERASI SIHAT TANPA OBESITI dan yang paling penting TANPA PERLU BERLAPAR!!! 

NAH!! Figure-Up – Roselle D’tox Shape-Up Drink adalah produk yang berbentuk jus minuman campuran ekstrak Roselle, Pueraria Mirifica dan Aloe Vera yang berupaya membantu anda menyelesaikan masalah lemak berlebihan dan perut buncit.
PENGKELASAN PRODUK MAKANAN : KKM - 163/S/25 Jld.97



 
RM 68.00 / 10 sachet (10 hari)
RM 160.00 / 30 sachet (30 hari)
Nak DISKAUN?? Bolehhhh.. PM saja..
FREE COURIER
COD pun boleh, cuma area
MERU, KLANG, PORT KLANG and BUKIT TINGGI, KLANG


Berminat?? sila hubungi : 
MASZ
h/p : 012 - 280 3565 / 012 - 230 6911
email : masz.figureup@gmail.com

No comments:

Post a Comment